sâmbătă, 10 martie 2012

Marea Lojă Feminină a României şi noile tehnologii

Chiar dacă MLFR împlineşte anul acesta venerabila vârstă de 90 de ani, nu înseamnă că Marea Lojă Feminină a Romaniei nu este în pas cu evoluţia noilor tehnologii sau că am încetat a mai fi parte a societăţii de avantgarda, aşa cum este definită Masoneria.


Prin urmare am decis anul acesta să abordăm toate aspectele tehnice. Ne-am renovat site-ul şi am devenit active pe cele mai importante reţele sociale din lume precum YouTube, Twitter şi Facebook, asemenea instituţiilor şi organizaţiilor precum ONU, UNICEF sau UNESCO.

De asemenea, MLFR întreţine şi un blog ce primeşte update-uri zilnic sau de câteva ori pe zi, ţinând la curent membrele MLFR şi celelalte persoane interesate de activitatea noastră în plan naţional şi, mai ales, internaţional.

Personal am vrut sa fiu un exemplu în acest sens şi zilnic încerc să postez pe blogul personal pe care-l am. Prin newsletter-ul nostru lunar promovăm nu doar Marea Lojă şi valorile României, ci şi necesitatea comunicării şi informării la nivel masonic. Şi nu în ultimul rând, folosesc un smartphone, ceea ce-mi permite la orice oră din zi să rămân în contact permanent cu toate cele menţionate mai sus.


Gala Concert CRĂCIUN PENTRU TOTŢI


Identitatea de viziune asupra fenomenelor sociale a unui important număr de intelectuali a dat naştere Grupului “SOLIDARITATEA CULTURALĂ ROMÂNĂ”, urmat de formarea unei organizaţii non guvernamentale, numită “SOLIDARITATEA CULTURALA PENTRU ROMANIA ARS XXI”.

Obiectivul iniţial al acestei Fundaţii era organizarea unor evenimente artistice si culturale, în scopul atragerii tuturor celor doritori sa îşi exprime solidaritatea activa cu o multitudine de fenomene sociale actuale şi care, din nefericire, lasă indiferenţi tocmai pe aceia ce au un trai îndestulat şi lipsit de griji.

Activitatea Fundaţiei „SOLIDARITATEA CULTURALA ROMANA” (SCR) s-a dezvoltat în doua direcţii principale, ambele orientate spre operele de caritate… Îngrijirea medicală în spitale şi clinici şi Organizarea unor evenimente artistice şi culturale în scopuri caritabile.

Copyright © Anca Nicolescu. All rights reserved.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP